sobota, 1 listopada 2014

#3 Urodziny

Hej!

Nareszcie pojawił się post o urodzinach!
Zacznę od tego, że urodziny miały być mojego taty ,ale złożyło się tak, że były moje i taty urodziny, imieniny mamy i rocznica ślubu dziadków. Dzień imprezy wyobrażałam  sobie w ogóle inaczej, ale niestety musiałam iść do szkoły, a potem posprzątać mieszkanie, gdzie mama ,tata i siostra byli w domu. Filmik ,który zrobiłam dla taty był super. Praktycznie wszyscy płakali. Nawet sam tata się popłakał :) Ale oczywiście moja mama musiała zepsuć atmosferę i zaczęła komentować jak tata wyglądał na tym zdjęciu ,a jak na tamtym ,ile  miał wtedy lat itd. W ogóle to nie było potrzebne, bo każde zdjęcie było podpisane ile miał lat. Podsumowując. Impreza nie wyszła tak jak chciałam :(
A na koniec mam dla was zdjęcia mojego tortu i tortu mojego taty :)

Mój tort:



Tort mojego taty:



Miłego weekendu! :)


Nuta na dziś:
One Direction - Steal My Girl


Kontakt ze mną:
tt: @borntobeperries
ig: szanel__

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz