środa, 5 listopada 2014

#4 Ulubieńcy października

Hej1

W dzisiejszym poście przedstawie wam ulubieńców miesiąca. Wiem, że nagrywa się filmiki i wgl, ale ja chciałam zrobić taki post więc...
Dobra przejdźmy do rzeczy. Moim ulubieńcem kosmetycznym w październiku był błyszczyk z AVON, zapłaciłam za niego chyba 13 zł na promocji. Jest bezbarwny z błyszczącymi drobinkami więc fajnie nabłyszcza usta. Powiększa optycznie usta.





Następną kategorią jest jedzenie. W tym miesiącu miałam fazę na Fruittelle i Kinder Bueno. Jadłam je 5 dni w tygodniu, może dlatego ,że w czasie długiej przerwy chodziłam do biedry ;) Ale mniejsza o to.
Filmów, które obejrzałam w tym miesiącu było mało, bo mało czasu korzystałam z komputera itp.
Były to 22 Jump Street z moim ulubionym aktorem Tatum'em ^^ i polski film Obietnica. Film Obietnica jakoś pozytywnie mnie nie zaskoczył. Może i pokazywał jakieś problemy nastolatków, ale to nie było to czego bym oczekiwała od tego filmu.





Książek nie było za mało. Mogło byc więcej, ale te książki były naprawdę dość grube. Nie będę wam ich tu wszystkich opisywała i wgl. bo wyszła by z tego naprawdę dłuuga notka :)

1. Z całego serca polecam :)

"Bezmyślna" (1 cześć)

"Swobodna (2 część)

2. Kto się boi pana Wolfa'e?

3. Uwolnij mnie (coś w podobie 50 twarzy Grey'a) (1 część)

4. Głos pożądania

5. Uciekaj ze mną




6. 10 płytkich oddechów





7.Nie dajesz mi spać


Z muzyki to tylko 4 utwory i będzie to

Iggy Azalea - Work






Iggy Azalea - Bounce


Black Veil Brides - Goodbye Agony





Little Mix - Salute





Jeżeli chcielibyście przeczytać opisy książek, które podałam u góry to zapraszam na moje konto na lubimyczytać.pl. W bibliotece znajdziecie wszystkie książki ,które tu podałam :)


Jeśli podobają wam się takie posty to mi napiszcie, bo wyczuwam, że pisze tu tylko dla siebie :(

Nuta na dziś:
Beyonce - Flawless (Remmix) ft. Nicki Minaj


Kontakt ze mną:
tt: @borntobeperries
ig: @szanel__














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz