piątek, 28 listopada 2014

#7 Q&A #1

Hej!


Prosiłam was abyście zadawali mi pytania na IG :) Dostałam od was 16 pytań i na wszystkie odpowiem, ponieważ prawie żadne pytanie się nie powtarzało :)

1. Od @gbieniasz Jaki jest twój ulubiony kolor?
Moimi ulubionymi kolorami są fioletowy, szary, biały i czarny :)

2. Od @hi_irwinx Do jakiej szkoły chodzisz?
Chodzę do 1 klasy technikum :)

3. Od @hi_irwinx Czym się interesujesz?
Interesuję się muzyką i tańcem :)

4. Od @hendervato Ulubiony serial?
Reign i Gra o tron :)

5. Od @hi_irwinx Ulubiony aktor/aktorka?
Aktor Brad Pitt ,Leonardo DiCaprio ,Johny Deep ,Channing Tatum ,aktorka Angelina Jolie :)

6. Od @gbieniasz Jakiej cechy nie lubisz w ludziach?
Hmmm.... Nie lubie gdy ktoś jest fałszywy :)

7. Od @hi_irwinx Co zamierzasz robić za 10 lat?
Mieszkać w Gdańsku i pracować w firmie logistycznej :)

8. Od @gbieniasz Ulubiony sklep?
Empik, Hebe i Sinsay :)

9. Od @gbieniasz Co/kto sprawia że jesteś szczęśliwa?
Moja przyjaciółka :)

10. Od @gbieniasz Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej ulubionej piosenki. Moja lista ulubionych piosenek zmienia się co kilka dni, ale jeżeli miałabym wybierać to na tą chwilę to będzie Beyonce ft. Nicki Minaj - Flawless :)

11. Od @gbieniasz Ulubiony film?
Zostań jeśli kochasz :)

12. Od @poziomeqq Zaliczyłaś jakiś przypał w szkole? Jak tak, to jaki?
Nie, nie zaliczyłam żadnego przypału :)

13. Od @klumkaa Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato i zima :)

14. Od @klumkaa Jaki masz rozmiar buta?
Wacha się od 38 do 41. Zależy jakiej firmy but :)

15. Od @klumkaa Kiedy masz urodziny?
11 listopada :)

16. Od @al0haei Ile masz lat?
W listopadzie skończyłam 16 :)


Dziękuje za wszystkie pytania. Za kilka miesięcy znów zrobię taką akcję, tag nwm jak to nazwać :)
Miłego weekendu :)



Kontakt:
tt: @borntobeperries
ig: szanel__


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz