poniedziałek, 8 maja 2017

#98 Recenzja: Pomada Do Brwi Freedom Eyebrow Pomade


Hej!


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją pomady do brwi z firmy Freedom.
Marka Freedom to pochodna marka od Makeup Revolution, jest dostępna na Polskim rynku od czerwca 2015.

Zastanawiałam się nad pomadą z Inglota, a nad pomadą z Freedom. Pomada z Inglota jak i pomada z Freedom miały dużo pozytywnych opinii, ale jak wiadomo różnica cenowa jest dość spora więc zdecydowałam się na tą tańszą, ponieważ to miała być moja pierwsza pomada i nie chciałam wyrzucać pieniędzy w "błoto" jeżeli akurat mi by się nie sprawdziła.
Zamówiłam ją na stronie MintiShop.pl za 24,90 zł.


Mam kolor "Soft Brown". W słoiczku wpada w rudy, ale na brwiach kompletnie tego nie widać. Pomada utrzymuje się na brwiach cały dzień i ciężko ją zmyć. Mam ją już 2 miesiące i nie zastyga. Cały czas ma taką samą konsystencję jaką miała na początku. Jestem z niej bardzo zadowolona i nie zamierzam jak na ten moment kupić innej.



A wy macie tą pomadę? Jak się wam sprawdza?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Ed Sheeran - Shape Of You (Paul Gannon Bootleg)

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
szanelbeauty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz