wtorek, 2 maja 2017

#97 Recenzja: Podkład Loreal True Match


Hej!

Po dłuższej przerwie przychodzę do was z kolejną recenzją. recenzja będzie dotyczyła podkładu, który kocha wiele osób czyli L'Oreal True Match.

Ja mam nową wersje w odcieniu 1N. Konsystencja jest lekko lejąca. Podkład jest kryjący, nie muszę przy nim używać korektoru na niedoskonałości. Fajnie matowi skórę na ok 3 godz. Ma w sobie małe drobinki rozświetlające, które widać dopiero na twarzy jak podkład wyschnie, ale nie widać ich tak bardzo. Niestety jednym z dwóch minusów (moich minusów) jest to, że podkład strasznie ciemnieje. Mam najjaśniejszy odcień i od razu po nałożeniu jest dobry, ale po chwili ciemnieje na taką pomarańczkę i jest z 2 odcienie za ciemny. Podkład do tanich nie należy, ponieważ w drogeriach kupimy go za ok. 60/70 zł. W drogeriach internetowych ceny tego podkładu są różne, ale też nie są jakieś małe. Ja za swój zapłaciłam 32 zł, więc dla mnie dla osoby, która jeszcze się uczy to nie małe pieniądze.
Teraz podkład leży i czeka na lato kiedy będę opalona.
Podkłąd kupiłam na MintiShop.pl

Plusy:
- krycie
- dobrze matowi

Minusy:
- ciemnieje
- cena


A wy macie ten podkład? Jak wam się sprawdza?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Harry Styles - Sign of the Times

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
szanelbeauty


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz