piątek, 27 stycznia 2017

#90 Wishlista 2017


Hej!


Każdy na nowy rok tworzy w głowie , na kartce lub gdziekolwiek indziej listę rzeczy, które chciałby zakupić w danym roku. Wiadomo nie zawsze damy radę kupić wszystkie rzeczy z listy , ale zawsze coś nam się uda.
Moja lista składa się z dosłownie kilku rzeczy, ale każda rzecz z tej listy jest potrzebna i dobrze przemyślana.
Niektóre rzeczy z tej listy mało nie kosztują i będę bardzo ucieszona jeżeli uda mi się je kupić w tym roku. Oczywiście chciałabym zakupić wszystkie rzeczy z listy, ale dobrze wiem o tym, że mi się to nie uda.




1. Lampa Ring - chciałabym ją kupić, aby łatwiej mi było wykonywać makijaż w porach wieczornych lub rannych gdy jest jeszcze ciemnawo za oknem
2. Zestaw do przedłużania paznokci żelami - chciałabym zacząć przygodę również z stylizacją paznokci
3. Samochód - robię teraz Prawo Jazdy i po ich zdaniu chciałabym mieć swoje autko
4. Depilator
5. Zestaw pędzli - chciałabym mieć taki porządny zestaw, a nie każdy z innej beczki

A wy macie swoje wishlisty na 2017? piszcie co się w nich znajduje :)
Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Ed Sheeran - Castle On The Hill

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
szanelbeauty


1 komentarz:

  1. Ja miałam w tamtym roku dość podobna listę do Ciebie :) auto mam, pędzle mam, zestaw miałam jednak zaprzestałam robienia pazurków :) życzę powodzenia w spełnianiu! :)

    OdpowiedzUsuń