piątek, 23 grudnia 2016

#87 Recenzja: Podkład z AA MakeUp Matt + Życzenia świąteczne


Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją podkładu, który poleciła mi moja koleżanka. Akurat była promocja -49% w Rossmannie więc go kupiłam.
Podkład jest matująco-wygładzający. Naprawdę fajnie matuje, ale nie wygładza. Za to fajnie kryje. Jest w tonach żółtych. Ja mam odcień najjaśniejszy czyli 103 Light Beige. Razem z odcieniem 103 jest chyba ich 3. Formuła jest dość gęsta i podkład nie ciemnieje na twarzy. Podkład nie jest drogi w normalnej cenie, bo kosztuje coś ok. 14 zł, a ja na promocji zapłaciłam za niego 7,59 zł. Za taką cenę naprawdę go polecam.



Chciałabym wam przy okazji życzyć ciepłych, rodzinnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku :)

Macie ten podkład? Polecacie go?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
borntobeperries



1 komentarz:

  1. Nigdy nie używałam tego podkładu poniewaz zawsze wydawały mi sie ciemne, pomarańczowe i robiace maskę na twarzy.ale ten akurat prezentuje sie porzadnie i to w bardzo niskiej cenie! Jestem bardzo ciekawa tego podkładu ;) buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń