sobota, 3 grudnia 2016

#85 Recenzja: Matowa pomadka z Lovely K-Lips



Hej!


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją kultowego już produktu matowej pomadki K-Lips marki Lovely. Produkt na rynku jest od końca października, a już podpił serca wielu polek.


Ja sama jestem w tym produkcie zakochana. Pomadka bardzo szybko zasycha i jest w 100% matowa, utrzymuje się na ustach ok. 3-4 godz i można nakładać więcej warstw, a pomadka dalej super wygląda.
Ja mam odcień Pink Poison.




Jeżeli chodzi o konturówkę to jestem pod wrażeniem. Na ustach rozprowadza się jak masełko i długo sie utrzymuje. Pomadka ma aplikator taki typowo błyszczykowy. Cena w Rossmannie to 19,99 zł.
A wy macie ten produkt? Jesteście z niego zadowolone? Kupicie inne odcienie?


Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Noah Cyrus - Make Me (Cry) ft. Labrinth

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
borntobeperries




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz