sobota, 12 marca 2016

#61 Aktualizacja: Mój codzienny makijaż

Hej!

Dzisiaj przychodzę do was z aktualizacją mojego makijażu, który wykonuje na co dzień (poprzedni post z makijażem)

1. Pierwszy krok jaki wykonuję w moim makijażu jest nawilżenie twarzy kremem (recenzja kremu wkrótce)
2. Następnym krokiem jest nałożenie bazy (recenzja wkrótce)
Rimmel - Stay Matte Primer


3. Następnie nakładam podkład (recenzja wkrótce)
Rimmel - Stay Matte


4. Kolejnie nakładam korektor pod oczy i na jakieś prześwitujące wypryski
Rimmel - Match Perfection


5. Piątym krokiem jest przypudrowanie twarzy
Lirene - City Matt


6. Następnie wypełniam brwi cieniem, a potem utrwalam żelem.
Cień: AVON - Perfect Eyebrow Kit
Żel: Lovely - Brows Gel Creator


7. Kolejnie maluje rzęsy. Robię to dwiema mascarami
Eveline - Extension Volume
Wibo - Rock With Me


8. Ostatnim krokiem jest pomalowanie ust. Codziennie robię to inną szminką ;)

Tak prezentuje się mój codzienny maakijaż :)

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
ZAYN - LIKE I WOULD

współpraca:
s.szanel@wp.pl
snapchat:
borntobeperries

3 komentarze:

  1. Też mam taki żel, fajny produkt :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, nie używałam
    ich ale koniecznie musze je wypróbować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten podkład jest super polecam :)
    Zapraszam http://beciulka69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń