wtorek, 3 marca 2015

#25 Mój codzienny makijaż

Hej!


W dzisiejszym poście pokażę wam jak maluję się do szkoły ,kiedy muszę iść do miasta lub kiedy idę do przyjaciółki, jakich produktów używam. Nie przedłużając zapraszam do czytania :)

1. Najpierw nakładam "korektor" pod oczy, na powiekę i na jakieś wypryski. Wklepuję go palcami. Jest  to podkład, ale jest dla mnie trochę za jasny więc używam go jako korektor. Nawet ładnie kryje.


2. Następnie nakładam podkład z Maybelline. Ma bardzo dobre krycie. Nakładam go pędzlem do zadań specjalnych z Hebe.


3. Następnie utrwalam to wszystko pudrem z Rimmel'a. Jest to najlepsy puder jaki miałam. Wklepuję go pędzlem do pudru z Rossmanna.






4. Prawie ostatnim krokiem jest nałożenie różu z Wibo lub bronzera z Bell. Do tego używam tego samego pędzla co do pudru.



5. Przed ostatnią czynnością jest wytuszowanie rzęs. Do tego używam mascary z Lovely.




6. Ostatnim krokiem jest pomalowanie ust. Najczęściej maluję je baby Lips Electro.





Mam nadzieję, że podobał wam się ten post. Do zobaczenia :0

Nuta na dziś:
Demi Lovato - La La Land

1 komentarz:

  1. uwielbiam tą baby lips ;) zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/black.html

    OdpowiedzUsuń