środa, 25 kwietnia 2018

#110 Haul -55% Rossmann


Hej!


Wiem, wiem znowu haul, ale jest to haul z promocji z Rossmanna i chciałabym wam pokazać co na niej kupiłam. Obiecuję, że kolejny post będzie recenzją :)



1. Pomadka Rimmel Stay Matte nr. 200


2. Pomadka i konturówka Miss Sporty nr 200 Lively Rose


3. Korektor Maybelline Fit Me nr. 005


4. Paletka cieni Lovely Peach Desire


5. Puder Wibo Fixing Powder


6. Podkład Bielenda Matt nr. 0


7. Tusz do rzęs Lovely Lash Extension


8. Pomadka i konturówka OH! My Lips nr. 05 Red Passion


9. Eyeliner Eveline Celebrities "Black"


10.  Lakier Hybrydowy Eveline nr. 305 Be Minty


11. Lakier hybrydowy Eveline nr. 297 Ink Blue


12. Pomadka w sztyfcie EOS "Vanilla"


13. Pędzel Lovely


14. Płynny rozświetlacz Wibo Chrome Drops nr. 1
15. Płynny rozświetlacz Wibo Chrome Drops nr. 2

To moje całe zakupy. Kilka rzeczy już używałam a co o nich sądzę przeczytacie w najbliższych postach :) A Wy co kupiłyście na promocji w Rossamannie? Ja czaiłam się jeszcze na kilka innych rzeczy, ale nie trafiłam na nie, może następnym razem :)

Nuta na dziś:
Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
szanelbeauty





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz