czwartek, 21 grudnia 2017

#106 Recenzja: Paleta cieni Wibo Modern Eyeshadow Palette



Hej!


Po dość długiej nieobecności przychodzę do Was z recenzją palety z Wibo Modern Eyeshadow Palette, którą kupiłam w Rossmannie na promocji -49%/55%.

Paleta łudząco przypomina paletę z Anastasii Beverly Hills Modern Renaissance.
Jeżeli chodzi o wygład to bardzo mi się podoba, a jeżeli o cienie to już nie tak bardzo.


Po pierwszym użyciu jej podobała mi się niestety po kolejnych była coraz gorsza. Przeanalizowałam to i po prostu doszłam do wniosku, że mój pierwszy makijaż tą paletą nie był tak wymagający i po prostu dokładnie ich nie przetestowałam, a z kolejnymi użyciami testowałam więcej cieni i przekonałam się, że ta paleta nie jest warta swojej ceny (regularna cena: ok. 39 zł)
Dokładając kolejne warstwy cieni one po prostu się ścierają.
O ile na swatchach te cienie wyglądają super to już na oku nie są takie fajne.

 

Nie polecam tej palety. o wiele lepsza jest paleta Wibo Go Nude Sex Appeal Edition, której recenzja pojawi się wkrótce :)

A Wy macie tą paletę? Co o niej myślicie?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
szanelbeauty
Twitter:
szanelbeauty



2 komentarze:

  1. OOo a myślałam żeby kupić, chyba jednak zrezygnuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku skusiłam się pierwszy raz na Healthy mix ale jakoś mnie nie zachwycił i mimo, że najaśniejszy kolor wybrałam to nie za bardzo mi pasował :(
    mój blog zapraszam

    OdpowiedzUsuń