sobota, 18 czerwca 2016

#71 Recenzja: Podkład Maybelline Affinitone

Hej!


Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Dzisiaj trafiło na podkład z Maybelline, który kupiłam na promocji -49% w Rossmannie. Jego normalna cena w Rossmannie to 27,99 zł więc nie jest jakoś specjalnie drogi. A na promocji -49% zapłaciłam za niego 14,27 zł.



Co mówi producent:
Lekka formuła podkladu z witaminą E natychmiast wtapia się w skórę dla idealnego pokrycia bez niedoskonałości, zapewniając uczucie nawilżenia skóry.

Moja opinia:
Formuła podkładu faktycznie jest lekka, gdy nałożymy go na twarz w ogóle go nie czuć. Jego konsystencja jest dość rzadka, ale nie tak bardzo, że leje się po dłoni, gdy lekko pochylmy dłoń. Dobrze kryje, ale żeby dokładnie zakryć niedoskonałości można uzyć korektora, ale nie trzeba :)
Trochę gorzej jest z odcieniami tego podkładu. Mam odcien najjaśniejszy 03 Light sand Beige i jest troszkę przyciemnawy dla mojej skóry, ale gdy rozsmaruję go na szyję to nie widać zbytnio różnicy.



A wy macie ten podkład? polecacie? Planujecie kupić?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś;
Calvin Harris - This Is What You Came Fo ft. Rihanna


Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
borntobeperries




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz