piątek, 13 maja 2016

#66 Recenzja: Baza pod makijaż Rimmel "Stay Matte"

Hej!



Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Tym razem będzie to baza pod podkład z Rimmel. Jest to moja pierwsza baza pod podkład. Kupiłam ją ok. 2,5 miesiąca temu i od tamtego czasu ją testuje. Nie używam jej cały czas, bo nie maluję się cały czas. Przez pierwsze 1,5 miesiąca wszystko było ok, makijaż faktycznie dłużej był matowy, ale od pewnego czasu makijaż utrzymuje się 2 godz i twarz zaczyna się błyszczeć. Nie wiem czy coś z moją cera jest nie tak czy to może dlatego, że temperatury są coraz wyższe. Dalej będę ją testowała i dam wam znać, ale gdy się skończy na pewno kupię jakąś inną i również przetestuje.



Plusy:
- ładny zapach
- przyjemnie się rozprowadza
- szybko się wchłania
- łatwo dostępna
- wydłużony czas matowego makijażu (przez 1,5 miesiąca matowiła super)

Minusy:
- po pewnym czasie przestała działać (?)
- dość wysoka cena (ok. 23zł)


A Wy miałyście już tą bazę? Sprawdziła się u Was? Jakie inne bazy polecacie?

Do zobaczenia w kolejnym poście :)

Nuta na dziś:
twenty one pilot - Stressed Out

Współpraca:
s.szanel@wp.pl
Snapchat:
borntobeperries



1 komentarz:

  1. Nigdy nie używałam bazy pod makijaż bo i bez tego wytrzymuje cały dzień i nie mam z tym problemu :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń