poniedziałek, 31 sierpnia 2015

#44 Ulubieńcy sierpnia

Hej!

Niestety, ale nadszedł dzień, w którym musimy pożegnać nasze ukochane wakacje :( Już jutro rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016, a w środę pierwszy dzień szkoły. Te wakacje zaliczam do udanych. Nie do tak udanych jakbym chciała, ale jednak udanych :) Teraz zapraszam do ulubieńców.

1. Kosmetyki
2. Jedzenie
3. Książki
Abbi Glines "Grając w miłość"


Megan Maxwell "I Przekonaj mnie znowu"


Megan Maxwell "I Ufaj mi"


Christina Lauren "Piękny Nieznajomy"


cała seria "Ta Noc" Jodi Ellen Malpas


4. Seriale
"Imperium"


"Wikingowie"



5. Muzyka

Empire Cast - You're So Beautiful
Empire Cast - Drip drop
Empire Cast - Whatever Makes You Happy


Hollywood Undead - Undead


Rachel Platten - Fight Song


Jakie piosenki były waszymi ulubieńcami w tym miesiącu? Jesteście gotowi na powrót do szkoły? Do zobaczenia w następnym poście :)

snapchat: borntobeperries

Nuta na dziś:
Little Mix - Hair



2 komentarze:

  1. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!:*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń