niedziela, 5 kwietnia 2015

#30 Moja codzienna pielęgnacja twarzy

Hej!

Dzisiaj pokarzę wam jak pielęgnuję skórę mojej twarzy.

1. Pierwszym krokiem jest umycie twarzy żelem oczyszczającym z Ziaji. Stosuję go rano i wieczorem.  Recenzja Muszę go skończyć i kupić nowy, inny, ponieważ nie jestem z niego zadowolona.


2. Następnie przemywam twarz tonikiem oczyszczająco-nawilżającym z Lirene. Stosuję go tylko rano.


3. Na koniec nawilżam skórę kremem-żelem z Kolastyny. Stosuję go rano i wieczorem. Recenzja


4. Wieczorem przemywam twarz tonikiem z Lirene przeciw pękającym naczynkom. Stosuję go tylko wieczorem.


Do zobaczenia w następnym poście :)

Nuta na dziś:
Fifth Harmony - Top Down

snapchat: borntobeperries


1 komentarz:

  1. bardzo lubię kosmetyki z lirene :D
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybys się odwdzięczyła :*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z must have tej wiosny! byłabym mega wdzięczna jeśli poklikasz w linki w poście :* będzie mała nagroda za to ;)

    OdpowiedzUsuń