sobota, 3 stycznia 2015

#12 Haul

Hejka!


Rzeczy na ten haul zbierałam dla was od półtora miesiąca. Trochę się tych rzeczy nazbierało muszę wam powiedzieć. Jest to na razie ostatni haul jaki planuje w styczniu. Nie wiem co będzie w lutym ale wtedy chyba też nie będzie haulu. Mam dla was już zaplanowane tematy na kilka następnych postów. Mam nadzieję że daty ,które ustaliłam na ich dodanie wypalą.
Dobra a teraz do rzeczy. Zaczynamy.

1. Błyszczyk (Essence) Hebe 9,99 zł


2. Okulary Sinsay 6,99 zł






3. Płyta Empik 21,99 zł




4. Naszyjnik Claire's 35,90 zł





5. Bransoletki Glam Box 15 zł (3 szt. (jedną oddałam dla siostry))


6. Tangle Teezer Hebe 34,99 zł






7. Książka Lokalna Księgarnia 15 zł





8. Tusz (Eveline) Hebe 12,99 zł





9. Kredka do oczu (Lovely) Rossmann 4,69 zł





10. Eyeliner (Lovely) Rossmann 6,99 zł





11. Szminka (Wibo) Rossmann 8,90 zł





12. Cienie do powiek (Essence) Kaufland 15,99 zł





13. Świeczka Jarmark Świąteczny 15 zł





14. Pomadka nawilżająca (Delia) Rossmann 5,29 zł





15. Lakier do paznokci (Essence) Kaufland  6,99 zł





16. Szminka (Essence) Kaufland 9,99 zł





Zamówiłam sobie do tego jeszcze słuchawki, ponieważ moje już zaczęły się psuć.

17. Słuchawki (Panasonic) Media Expert 29,99 zł


To tyle w tym poście. Jeżeli macie jakieś pytania to piszcie na tt, ig ,asku lub w komentarzach :)
Do zobaczenia w następnym poście :)


Nuta na dziś:
Niepoprawni - Samotność














2 komentarze: