środa, 24 grudnia 2014

#9 "Santa Claus is coming to town"

Hej!

W poniedziałek byłam u mojej przyjaciółki Karoliny i ubierałyśmy jej choinkę.








Przez 3 dni szukałam swojej małej choinki, ale wreszcie los się do mnie uśmiechnął i znalazłam ją w piwnicy razem z dwiema innymi choinkami, których szukała mama hah.




W ten sam dzień pojechałam z tatą po prezent dla mnie i siostry pod choinkę. A wy już wiecie co dostaniecie pod choinkę? :)

Z tego miejsca chciałabym wam złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne. Życzę wam wesołych, spokojnych świąt. Szczęśliwego Nowego Roku, super imprezy sylwestrowej ;) Super chłopaka/dziewczyny ,rozwijania swoich pasji i aby rok 2015 był lepszy od 2014 :) Jeszcze raz Wesołych Świąt!!


Nuta na dziś:
Ania Szarmach - Coraz Bliżej Święta


Kontakt ze mną:
tt: @borntobeperries
ig: szanel__



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz